lørdag 19. mars 2011

Skriften på veggen


Fruen har vært på salg på plantasjen...

Der stod det en stor urne og ropte på meg! Man kan ikke bare gå forbi en stor fin urne til 100 kroner så var det jo akkurat det jeg trengte til kjøkkenet! Stevde litt for å få urnen på  130 cm inn i bilen, men alt går når man bare vil!
Fant noen fine greiner til urnen i skogen og de laget fine skygger på veggen. Skikkelig dekorativt!
Det ble litt mere liv over den hvite veggen.






Fortsatt er det noe som mangler på veggen...
Skrift på veggen kan bli fint til de mørke grenene som er i urnen.

Etter en kveld på internett og leting etter wallstickers/vegg ord fant jeg endelig noe som jeg likte...







Veggord fra William Shakespeare ble skriften på veggen!





Nå ble veggen litt mere personlig og ikke bare hvit.






3 kommentarer:

  1. Å, dette var kjempefint - både vakre ord og vakkert design :) Koselig blogg du har også, gøy å oppdage nye! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. hvor vakker, jeg elsker kjøkkenet ditt.
    Jeg får ta noen bilder til bloggen min ...

    CARMINA
    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...