torsdag 10. januar 2013

Within

 Månedens 1. utfordring i år hos Nib er:

Innenfra

Tenkte jeg skulle dele litt med dere hva som er mitt "innenfra", hva som betyr noe og som gir meg litt mening:)

Å være kreativ gir meg mening! Lage ting som bare kommer fra en idè, en tanke..
Som denne gamle planken jeg fant i fjæresteinene, som endte opp som lampe over spisebordet.
Jeg elsker å ta med ting inn fra naturen og få det til å passe sammen med det jeg har fra før. Forsøke å få ting som kanskje ikke ser ut for å passe inn til å bli integrert inn i mitt hjem.


Elsker å studere livet i treet, her er også en gammel spiker.....



Gamle arvede skatter som man har minner rundt...
Få ting til å passe sammen, nytt og gammelt!


Ta inn blomster fra naturen, bruke farger som gjør hjertet glad...





Gardinstangen som er kappet av en bever......


Dette er fra mitt innerste :)

Klem












3 kommentarer:

  1. Så koselige Bilder!
    Kalenderen var utrolig fin!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Tøff lampe på øverste bilde, liker:-) Ha en fin kveld, og lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  3. Digger lampen på det første bildet!!! Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...