torsdag 19. januar 2012


Har tapetisert veggen bak spisestua for å gi rommet litt mere liv.
 Det er tapet fra Storyes laget spesielt
for norske kunder........

Fant denne fuglekassa på Søstrene Grene. Det var egentlig en hel fuglekasse, men jeg ville ikke ha den for dyp, spesielt ikke når vi går forbi der til og fra bordet.
Bestemte meg for å kappe av den litt i dybden og spurte pent min kjære..

Han kappet den så fint at jeg kunne bruke den andre delen som hylle!!! Skal prøve å ikke klage på at min mann er nøye mere :)

Så ble den malt hvit.


Jeg tenkte egentlig å ha en sånn fugle flaske åpner (Birdie) som de har på boligfryd, men de var utsolgt, sett sånn....
Så da får denne fuglen komme å være i hylla så lenge...





Klarer ikke å bestemme om svart eller gul er kult!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...