tirsdag 31. januar 2012

Pimp my ikea pax skyvedører

Gjett om jeg var rask til å kapre pax skyvedører når de var på salg nå i januar.

Vi har arvet en gammel seng etter mine besteforeldre, den er i bjørk, men den er lakkert  mørk brun. Derfor var det ingen av dørene som passet inn.
 Jeg får gjøre noe med de lyse bjørk dørene til pax:



Alle skyvedørs delene i bjørk males hvite som gulvet på soverommet... Pirk jobb!


Alle bjørkspeilene tapetiseres i samme tapet som er på soverommet.
Enda en pirk jobb...

Så er det moneringen som også er en pirk jobb!

På grunn av all den pirkete jobbingen så må dere vente litt på resultatet....


Vi pirkes om litt!






1 kommentar:

  1. Oi... dette blir spennende å se resultatet av, for jeg har tenkt samme tanke. ;-) Skal ha skyvedørsgarderobe i entreen og kunne tenkt meg en hvit (eller i alle fall helt lys, muligens med noen svarte detaljer) dør og en speildør, og det helst uten at det kostet alt for mye penger.... :-p

    Lykke til videre med pirkingen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...