onsdag 22. januar 2014

Fugler i hus




Hvorfor ikke pynte med litt fugler i huset?
Jeg har en ekspertbretter i huset som bretter alt mora synes er fint :)
Det koster heller ikke så mye å lage ting selv.

Fugler kan pynte litt i vinduet mens det er mørketid.



Fikk dette kortet av svigerinna min...
Hun har vel fått med seg at jeg liker fugler....




Fikk en koselig venninnegave og hva var vel ikke mer passende enn noen fugler.....
Spørs om mannen min begynner å kvitre blant alle fuglene snart?
Nei, nok fugler for denne gang!

Klem





1 kommentar:

  1. Sitter i California, hører intenst fuglekvitter utenfor vinduet og beundrer de flotte bildene og ordene på bloggen din, Jannike! Hils både gubben din og min i vinterlandet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...