onsdag 30. mars 2011

Helt naturlig......


Så koselig! Fikk en stor pakke i posten fra go venninna mi på Sunnmøre!! Inni var det lekker bambus såpe og div pleie ting i bambus.... Skulle nesten tro at hun så gårsdagens innlegg..
I går skrøt jeg uhemmet av at bambus var miljøvennlig og sterkt parkett gulv.
Nå gleder jeg meg til å prøve bambusen på nye måter....


Nå er det bare å skrubbe seg i dusjen med bambus skrubb og bambus såpe!
Blir stadig overasket over hvor mye bambus kan brukes til.. Bambus plantasje i hagen det hadde kanskje vært noe? :)



 I tillegg kom det en inspirasjons bok fra Damm av Kari Renberg som heter helt naturlig.
Skal si jeg gleder meg til snøen er borte og man kan begynne å lete etter ting i strandkanten og i fjellet..
Fruen elsker å ta inn naturen!!
Her var det masse tips om hva man kan gjøre med det man finner ut i naturen.
Det er utrolig hva man kan bruke, bare fantasien setter grenser....
Takk, Alice for en fantastisk drømmebok!

2 kommentarer:

  1. Ja, ditta bli fole spennende å følge me på videre!! Flotte blogg du he:)

    SvarSlett
  2. Hei, fant bloggen din og synes det er kjekt at du liker bambus. Fremtiden er forhåpentligvis mye bambus siden vi har et lite selskap som holder på med både bambus såpe og tekstiler i bambus.

    Jeg ble så glad når jeg så at du liker bambus at du kan si fra så sender jeg deg en bambus såpe fra oss som du kan teste :)

    Du kan kontakte oss på www.badaboom.no

    Masse hilsen
    Hege Marie
    BadaBoom

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...