lørdag 7. januar 2012

SÅPE....


Vi var så heldig å få en automatisk håndsåpe dispenser!!!!!!

En kjempehygienisk  såpe holder!!
Trenger ikke å trykke på den for at såpen skal komme ut, det er en sensor som slipper ut såpe når hånden er under.




Gjett om denne ble populær blandt mine 3 unger og ikke minst hos alle ungene som er på besøk.....
For ungene i huset skal vise fram dispernseren til alle som er innom og ikke minst prøve den ut!!




Jeg tror jeg må kjøpe et lite lager av såpe... Kanskje jeg kan finne noen med fine knalle farger!                                             Den beste gaven til badet dette! :)

1 kommentar:

  1. Hei Designfruen!
    Vi produserer den berøringsfrie såpedispenseren som du snakker så varmt om, og synes det er svært hyggelig at du er så godt fornøyd.
    Jeg sender deg gjerne litt tilhørende såper hvis du sender meg adressen din. Du kan i så fall sende på mail; ann.mari.dybdahl@antibac.no

    Mvh Ann Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...