onsdag 7. mars 2012

Dette er meg!


Dette er meg!
Her er kosekroken min som jeg pynter med ting som gjør meg glad. Denne settehylla mi har jeg pusset opp slik at den passer til kalkveggen. Her dukker det opp farger som påvirker meg positivt.



Dette er meg: Jeg elsker å ta inn naturen og bruke den på en ny måte!
Siste nytt er spisestue lampen som jeg har plukket inn fra fjæra.
I bakgrunnen ser dere gardinstangen som jeg har dradd med inn fra naturen! Jeg bruker drivved på nye måter.




Kan sitte å studere livet i treet og finne nye ting hver gang. Tru hva denne fjøla har vært brukt til før? Stilig å se gamle spikre i fjøla...


Lampa i kveldslys..



Her er mitt bidrag til månedens NIB utfordring i Mars.
Her I Am!




6 kommentarer:

  1. God formiddag!

    Jeg DIGGER veggen din!
    Så kul..

    ...Og lysepærelampene!! Veldig kult altså :)

    Lykke til i utfordringen!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Stilig lampe!! Me like a lot ;)
    Masse lykke til i utfordringen!!
    Klem Pauline

    SvarSlett
  3. For en fantastisk lampe! Me like!

    SvarSlett
  4. FANTASTISK, DETTE VAR KJEMPE FLOTT!

    KLEM FRA ANITA

    SvarSlett
  5. Fint bidrag. Likte veggen din og planken i taket!
    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Knallfint!
    Ønsker deg en herlig tirsdagskveld ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...